Aktualnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na skorzystanie z usług popularnego domu mediowego. Jeżeli już jesteście zainteresowani zamieszczeniem waszej reklamy w telewizji, radiu lub na najpopularniejszych platformach internetowych, to z całą pewnością warto zgłosić się do domu mediowego. Renomowane domy mediowe od dawna współpracują z właścicielami kanałów telewizyjnych, stacji radiowych oraz od niedawna również z platformami internetowymi.
Posiadają oni specjalnie wynegocjowane stawki, które są bardzo opłacalne dla klienta. Wykorzystywanie z domu mediowego nie jest więc jedynie i wyłącznie kwestią wygody, niemniej jednak przede wszystkim znacznego obniżenia kosztów związanych z emisją promocji. Samodzielnie przenigdy nie udałoby wam się wynegocjować ze stacją telewizyjną albo radiową tak atrakcyjnej stawki. Z uwagi koszt wstawienia reklamy w telewizji lub w radiu, wręcz kilkanaście procent oszczędności umożliwi wam na zmniejszenie nakładów od kilku do kilkudziesięciu tyś. pln.
Profesjonalny dom mediowy Warszawa postara się stworzyć dla was jak najlepszą ofertę dopasowaną do waszych sposobności finansowych. Na reklamę telewizyjną można spokojnie wydać milion zł miesięcznie, niemniej jednak niestety nie właściwie każde przedsiębiorstwo dysponuje takim budżetem. Warto zatem wycenić staranną kwotę jaką możecie miesięcznie przeznaczyć na reklamę telewizyjną albo radiową. Powinniście także zastanowić się, które źródło przekazu jest dla was bardziej interesujące. Marketing radiowa jest o sporo mniej efektywna a także dociera do znacznie mniejszej ilości odbiorców. Jest jednakże nawet kilkakrotnie razy tańsza, niż reklama telewizyjna. Za reklamę telewizyjną zapłacicie na nieszczęście najwięcej, niemniej jednak dotrze ona do większego grona odbiorców. Im bardziej popularny czas antenowy, tym na nieszczęście więcej będziecie musieli zapłacić za emisję waszej promocji. Warto więc się szczegółowo zastanowić, czy regularna emisja promocji w południe nie jest bardziej wartościowa, niż jednorazowa inwestycja w najpopularniejszy czas antenowy. Czas emisji waszej reklamy powinien także uwzględniać zainteresowania klienta docelowego. Bardziej specjalistyczne produkty lub usługi dobrze jest wypromować na kanałach tematycznych, gdzie znajduje się widownia zainteresowana ich nabyciem.
Warto zobaczyć: domy mediowe.